zaczną ginąć masowo policjanci drogówki bo ilość koni w silniku nijak ma się do szkolenia z szybkiej jazdy. Poza tym radiowozy nie posiadają ubezpieczenia OC więc tylko idiota-policjant będzie ryzykował utraty 3-krotnych poborów w razie skasowania takiego radiowozu. Pamiętam jak zimą w roku 1998 policjanci drogówki i Straży pożarnej we Warszawie odbierali nowiutkie Ople Vectra to już w drodze ze stolicy skasowali kilka nowiutkich aut bo przesiedli się z Polonezów o napędzie tylnym na Ople z napędem przednim o czym zapewne nie wiedzieli. Chyba dlatego teraz radiowozy odbierają na placu KWP.
|
|
Z silnikiem 1,2 lub 1,4 i 200 KM to silnik wytrzyma no może 50-60 tyś km a potem serwis zarobi. W lizingowanym oplu 1,0 silnik padł po 41 tyś. km.
|
|
pitolisz gosciu... nowy 140 konny 1,4 CHPA z wieswagena robi bezproblemowo 200 kkm i więcej.
|
|
W PL dpouszczalne prędkość to 90KM i Policja powinna dawać przykład i też max. tyle jeździć. Taka prawda
|
|
chyba 140 na autostradzie 120 ekspresówka pozniej wyjedzie taki dziatek i blokoju droge |
|
Smutne tylko to, że szkolenie u nas mocno kuleje. Z drogówki jeszcze coś tam mają ale cała reszta musi liczyć generalnie na umiejętności prywatnie nabyte. I to nie to ,że to teraz z PiS , tak jest od daaaawna.
|
|
NIE OSIĄGI POJAZDU LECZ INTELIGENCJA PROWADZĄCEGO. LUBELSKIE PSY MAJĄ NIEWIELE WSPÓLNEGO Z ROZUMEM
|
|
A Zamość nie leży w województwie lubelskim ?...
|
|
Gdzieś czytałem że także ponad 100 sztuk BMW. Także nieoznakowanych.
|
|
Samochód ładny, tylko belka jest okropna
|
|
Kredyt dostanie Wielkolska
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|